Voor sommigen is de duivel gereincarneerd in de Twee-eenheid Pauw & Witteman. Maar als ik dit zie, vraag ik mij af: Waarom wordt een school die bedreigd (eufemisme alert!) wordt met sluiting, gerepresenteerd door incapabele mensen? Waarom gaan er mensen aan tafel bij Pauw en Witteman die niet goed Nederlands spreken? Heeft zo’n school uberhaupt een woordvoerder? Waarom snapt de schoolleiding niet dat zij ook zwakke kanten hebben en dat imago er zeker een van is?
Waarom zijn moslimorganisaties vaak vertegenwoordigd door de harde en oprechte werkers die ooit aan een project begonnen, maar inmiddels niet meer de juiste man/vrouw op de juiste plek zijn? En als er sprake is van een mediastilte, kleine tip: Dit is niet het juiste moment voor een mediastilte. Ondertussen horen we aan tafel geen weerligging van een kritisch rapport, maar vooral ‘ze zijn tegen ons omdat we moslim zijn’, ‘mijn kind gaat naar turkije’, ‘vele moslims rennen achter de dealers aan’. Mooi staaltje optreden. Ik heb met een aantal docenten van Ibn Ghaldoun gesproken: bevlogen, spontaan en goed gebekt. Maar die zaten hier niet… spijtig…
5 Reacties op "“Ze zijn tegen ons… mijn kind gaat naar Turkije”: Hoe het dus niet moet"
Een school runnen moet je overlaten aan professionals zowel wat management betreft als het onderwijs en niet door lui laten leiden die daar geen kaas van hebben gegeten!
Ik ben het met je eens Mohammed!
Verschrikkelijk dit..snap goed waarom ze moeten sluiten!
Inderdaad Umar goed punt !
We kunnen veel leren van de acteurs P & W. Jammer dat deze ouders hier hun zegje komen doen; onvoldoende zicht op het feit dat dit een boobytrap is !
http://www.deisbo.nl/wp-content/uploads/2013/07/bestuursfunctie-isbo-2.pdf
Ben benieuwd hoeveel mensen van de jongere generatie ook daadwerkelijk gaan solliciteren. Mijn impressie is dat men allemaal vindt dat ’t anders moet, maar gierig is met z’n bloed, zweet en tranen.
Waarmee ze de onderbouwing van de staatssecretaris alleen maar bevestigen,
weinig niveau bij bestuur en onderwijzend personeel, 50 tot 80% onbevoegd en slechte kennis van de Nederlandse taal bij docenten