Acht jaar lang stroom ontvangen als grootverbruiker (1% van heel Nederland) kost natuurlijk wat. De NS (met als enig aandeelhouder de Nederlandse Staat) is zo slim dat te bekostigen door simpelweg de prijzen van de kaartjes omhoog te gooien. Dat mogen zij natuurlijk ook wel doen want de benzineprijzen gaan omhoog, waarom de treinkaartjes niet? Zo gezegd zo gedaan. Mensen die hun auto thuis voor de deur laten staan omdat de benzineprijzen zijn gestegen en het toch niet zo een zuinig vervoermiddel is, daar komt de NS hun allesbehalve tegemoet. Er komt een prijsstijging van 3,15%, eerste klas reizen kun je al helemaal vergeten. Gelukkig zijn er nog helden als Rover. Maar inderdaad, er is weer perspectief voor Nederland.
Pssst..
Wij Blijven Hier! is het platform van de Nederlandse moslim. Wij bieden ruimte aan sterk uiteenlopende meningen en standpunten. Want waarom zou je het leven makkelijk maken als het moeilijk kan? Niet alle meningen en standpunten hier komen overeen met de onze. En anders dan je wellicht van ons verwacht, hebben wij ook niet alle wijsheid in pacht. Dus mocht je het ergens niet mee eens zijn, dan horen we het graag!
En, ben jij al Vriend van WBH?Dank voor je bezoek aan Wij Blijven Hier! Wij zijn al meer dan tien jaar hét platform in Vlaanderen en Nederland voor een authentiek moslimgeluid. Dat doen wij (het team van WBH!) met héél véél plezier en geheel op vrijwillige basis, zonder subsidies. Bewust, want we willen dicht blijven bij wie we zijn.
Wil jij samen met ons de onafhankelijkheid die wij hebben bewaren? Te gek. Dat kan door een eenmalige donatie,
maar ook door Vriend van WBH te worden middels een jaarlijkse
donatie. Dan drinken we dat kopje koffie ook samen.
Doe je mee?
Dit delen:
De oprichter. Geboren, getogen en woonachtig in die mooie stad achter de duinen. Altijd klaar voor een revolutie of gewoon een kopje thee. Typisch Faisal...
Lees andere stukken van Faisal
4 Reacties op "Een ritje met de fiets dan maar"
Goed gezegd! Het is de regering zelf die het weer duurder voor ons maakt. NS heeft een maatschappelijke rol. Nou lekker maatschappelijk dan!
Zie daarom is monopolie allesbehalve goed. ze kunnen alles doen wat ze willen want echte concurrentie is er niet.
dus of de overheid moet weer de baas worden van de spoorwegen of meer concurrentie op het spoor.
Maar privatsering van de spporwegen is helemaal een ramp want in Engeland is het ook mislukt treinen zitten vol en hebben veel vertraging en de prijzen zijn ook gigantisch hoog. wat mij betreft spoorwegen moet weer van de overheid worden.
strippenkaarten worden ook duurder
Komt me nu heeeel slecht uit, die verhogingen… !!