Voorpagina Algemeen, Ramadan

Suikerfeest in Lidl en Plus?

Het Hema assortiment tijdens het Suikerfeest

Onderzoeks- en adviesbureau Labyrinth | Extenzio voert in samenwerking met Wijblijvenhier.nl en Stichting de Nieuwe Generatie voor de derde keer op een rij  een onderzoek uit in hoeverre grote winkelketens aandacht besteden aan het Suikerfeest. Middels een online-vragenlijst wordt islamitische jongeren gevraagd wat zij van het aanbod vinden. De conclusie van voorgaande jaren is dat de ondervraagden het assortiment rondom het Suikerfeest summier vinden. Dat kan volgens hen vele malen beter. In navolging van de Hema hebben nu ook de Lidl en de Plus een poging gedaan moslims aan zich te binden.

Ben je moslim, niet ouder dan 30 jaar en vind je het belangrijk je mening te geven, vul de vragenlijst dan in. Onder respondenten wordt een aantal vvv-bonnen t.w.v. € 20,- verloot. De resultaten van het onderzoek zullen tijdens het Suikerfeest bekend worden gemaakt.

Wij Blijven Hier werd in 2005 opgericht, omdat ze vonden dat ze er nog niet waren. Inmiddels zijn ze 3000 bijdragen rijker, die vrijwillig door beginnende én gearriveerde verhalenvertellers worden geschreven. Verschillend van columns, persoonlijke ervaringen tot verborgen nieuwsfeitjes. Ze kijken op hun eigen manier tegen de wereld aan, en vertellen zélf het verhaal. Wie zijn ze? Kijk om u heen. Want ze zijn hier. Zij Blijven Hier!

Lees andere stukken van de WBH Redactie